lørdag den 19. februar 2011

Ups...jeg glemte...og Lambeth...wuhuuu

Pyhh...de sidste par måneder har været hektiske. Julen var et stort familie og kage-ræs, og januar var lige så hård med den ene eksamen efter den anden. Så jeg har sat kagebagningen på et minimum og blot øvet lidt på noget tylning (en helt ny verden) som jeg skal kunne til et Lambeth-kursus med SifBeth i april. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften!!!!

Men men...jeg glemte da fuldstændig i alt juletravlheden at smide lille Mathildes 2 års fødselsdagskage op her på siden. Mathilde er min mors "pap"-barnebarn, og da hun fyldte 2 år skulle hun selvfølgelig også have en fin kage. Peter Plys er lykken for tiden, så jeg blev enig med hendes mor om at den søde bjørn skulle være temaet. Kagen var med svampet chokoladekage og jordbærmousse smurt op med nutellasmørcreme.



Hele familien incl. lille Mathilde elskede denne kage - især faderen som er helt vild med chokolade og derfor nød chokoladen sammen med den friske smag af jordbær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar