søndag den 27. marts 2011

Svigermors drøm...

Ja, så blev det svigermors fødselsdag, og det eneste ønske fra hende var en kage - en kage der helst KUN skulle bestå af nødder, chokolade, smørcreme og marcipan. Ingen bær, ingen frugt!
Så jeg havde fået min sag for da hverken jeg, min kæreste eller svigerfar er til ting der er alt for sødt og slet ikke marcipan. Til sidst blev jeg enig med kæresten om at det var svigermors gave, så hendes ønsker var i højsæde - Altså en kage med 4 nøddebunde, 2 lag med meget mørk chokoladecreme og 1 lag IMBC med knuste makroner (for at få marcipan-smagen) smurt op med chokolade IMBC og pyntet lidt med RI (Det blev lidt hurtigt og jeg var ikke tilfreds, men sådan går det når man får travlt).




Den var tung, men hold da op den var god - jeg tror ikke mine svigerforældre og svigerinde + mand snakkede om andet resten af aftenen, og det er jo det største kompliment man kan få ;o)

Det var første gang jeg lavede IMBC, og jeg må indrømme at det var nemmere at lave end jeg havde forventet og super nemt at arbejde med efterfølgende. Det er helt sikkert min foretrukne smørcreme mht. opsmøring - den er silkeblød og smager desuden rigtig godt især med en smule smeltet chokolade i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar