lørdag den 2. juni 2012

Drømmebryllupskagen....

Min gamle universitetsveninde Mia har en bror, der skulle giftes i starten af maj. Mia følger mine kager, og havde vist dem til brudeparret. Til min overraskelse fandt de deres drømmebryllupskage i blandt mine tidligere kager, så jeg lovede at jeg ville lave en præcis magen til både mht smag og udseende. Kagen kom derfor til at indeholde Mango-/Passionsfrugtmousse, Marabou mælkechokoladecreme, lyse bunde med appelsinskal + saft smurt op med smørcreme med smeltet Marabou mælkechokolade. Der er til 60 personer. Det der med passionsfrugt er tit lidt dyrt, da der skal en del til for at få smagen rigtig frem i moussen. Men jeg fandt en hjemmeside, der solgte ren passionsfrugt saft/nektar som godt nok var lidt halvpeberet, men som stadig var både nemmere og billigere end at købe frugterne nede i butikken. Så anbefaling herfra hvis man skal lave noget med passionsfrugt!


2 kommentarer: