tirsdag den 3. september 2013

Cand.scient og speciale-receptions kage

Så blev det endelig min tur til at færdiggøre min uddannelse - og med rette kalde mig cand.scient i Biomedicin! I marts måned bestod jeg med tilfredstillelse mit speciale, og dét skulle selvfølgelig fejres med en reception for familie, venner og kollegaer i maj.
Jeg skrev mit speciale med min tætteste veninde, så vi valgte at holde noget sammen. Vi lavede små lækkerier, snacks, købte store mængder champagne, vin og øl og bagte to store kager i fællesskab - det er altid hyggeligt at være to om sådan nogle projekter, og vi hyggede virkelig mens vi forberedte det hele :) Tiden løb dog desværre fra os til sidst, så opsmøringen blev ikke helt så fantastisk, men pyt - smagen var skøn og sommerfrisk :)




Kagerne var med skovbærmousse, masser af friske sommerbær, vanillemousse med hakket daim imellem lyse luftige sukkerbrødsbunde og smurt op med limesmørcreme. Rotterne lavede min veninde og sukkerprintet var en intern joke fra den sidste hårde periode af specialet, da vi med blod, sved og tårer knoklede for at blive færdige i tide. Der var kage til en hel hær - ca. 40-50 personer.

Receptionen gik super godt - og vi blev fejret som vi skulle af de mennesker vi elsker - det var virkelig en hyggelig og dejlig dag med masser af grin, sukker og pagne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar