tirsdag den 3. september 2013

Sommerbryllupskage med rædselsfuldt fondant...

Denne sommerbryllupskage er min gamle folkeskole venindes bryllupskage, der i al hast blev lavet mens jeg lå møg syg. Jeg skulle bruge cremefarvet fondant, så jeg havde købt SatinIce indfarvet fondant, men det fortrød jeg da bitterligt. På trods af at jeg æltede og æltede inden jeg rullede ud, lignede det færdige resultat en gammel mands rynkede hud – Dét mærke bruger jeg aldrig mere!!
Men kagen blev trods alt taget godt imod af brudepar og gæster, og blomsterne var jeg da heldigvis tilfreds med :)



Kagen var med hindbærmousse med masser af friske hindbær, blåbær og jordbær og hvid chokoladecreme imellem lyse luftige sukkerbrødsbunde. Smurt op med italiensk marengs smørcreme med limesaft, og overtrukket med vaniliefondant fra SatinIce. Der var kage til ca. 40 personer plus minus.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar